Ads 468x60px

miercuri, 16 septembrie 2015

Mulțumire

Sursa: aici



Mulțumesc, Doamne, că nu ai venit astă noapte


               

               Într-o dimineață am plecat spre locul de muncă și în timp ce conduceam ascultând un post de radio creștin local, ceva m-a izbit în mintea mea. Am dat radio-ul mai încet și mi-am spus că e timpul să mă rog. Am zis: „Doamne...”, iar după o pauză de 30-40 secunde am continuat: „...mulțumesc! - mulțumesc pentru că nu ai venit în noaptea care a trecut pentru că rămâneam aici și pierdeam totul, Te pierdeam pe Tine pentru totdeauna. Iartă-mă!”
               Sincer, de mult nu am mai făcut o asemenea rugăciune...care e problema? Ei bine, ne obișnuim tot mai mult cu ceea ce înseamnă o dimineață cu razele de soare inundându-ne camera, suntem obișnuiți cu ”banala” respirație, inima care bate, creierul care gândește, picioarele care merg, mâinile care lucrează, ochii care văd, urechea care aude și exemplele pot continua. Uităm ceva! Uităm că în această lume avem de luptat la orice pas, în orice împrejurare. Diavolul nu doarme...sincer nici nu cred că e atât de deștept. Cel care este în noi este mai tare decât cel care este în lume, doar că nu îndrăznim să îl confruntăm.
              Acum vin și te întreb pe tine: „De când nu i-ai mai mulțumit Domnului că încă întârzie?” Da, ne-am obișnuit să se tot audă că El vine, ne-am obișnuit cu Maranata (sau din păcate am uitat să mai folosim acest salut al bisericii primare) și ne-am obișnuit cu starea de ..cât am acum îmi e destul în relația cu Dumnezeu (cred că vă sună cunoscut). 
              Dacă te-ai regăsit în aceste rânduri este timpul să privești în sus și să spui rugăciunea de mulțumire pe care am făcut-o și eu în dimineața zilei de astăzi. Îți garantez că nu ai nimic de pierdut...doar lumea trecătoare în schimbul cerului.

Ce vrei să auzi la final? „Vino!” sau „Pleacă de la mine!”?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu