Ads 468x60px

duminică, 27 septembrie 2015

Gând - Gelu Boantă

Gelu Boantă




Noi suntem opera celui mai mare Designer!







               După ce a luat lutul, l-a modelat, l-a șlefuit, i-a dat formă și a suflat peste el, a reușit să obțină ceea ce reiese din datele de mai jos!
               Într-un interval de 24 de ore, dacă ești un adult cu greutate medie, iată ce ai realizat:
- inima ta bate de 103 689 de ori;
- sângele călătorește 270 480 000 km;
- respiri de 23 040 ori;
- inspiri 133 metri cubi de aer;
- mănânci 1,47 kg de hrană;
- bei 3,103 litri de apă;
- elimini 0,875 litri de dejectii;
- vorbești 4800 cuvinte, unele necesare;
- miști 750 de mușchi;
- unghiile cresc cu 0,001184 mm;
- părul crește cu 0,435356 mm;
- pui în funcțiune 7 000 000 celule nervoase;
              Cine ne-ar fi putut concepe într-un astfel de mod în afară de Dumnezeu?


Tu mi-ai întocmit rărunchii, Tu m-ai ţesut în pântecele mamei mele: Te laud că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta! Trupul meu nu era ascuns de Tine când am fost făcut într-un loc tainic, ţesut în chip ciudat, ca în adâncimile pământului. Când nu eram decât un plod fără chip, ochii Tăi mă vedeau şi în cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau rânduite, mai înainte de a fi fost vreuna din ele.
Psalmul 139:13-16 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu